- La possibilitat de seleccionar, modificar i intervenir amb els continguts, com per exemple, a través dels blocs o les wikis (Lara, 2011).
- L’existència d’espais de discussió com els fòrums o xats (tal i com a concretat la nostra companya Sílvia Valdívia) que permetin participar i intercanviar experiències amb altres usuaris.
- La incorporació d’enllaços clars i no redundants que obrin les possibilitats de navegació a la xarxa (Ruiz, 2006).
- La introducció dels recursos necessaris per promoure l’accessibilitat de tots els usuaris (IDRCA, 2003).
- La inclusió d’enquestes i qüestionaris que donin opció a la valoració i millora dels mitjans de comunicació digitals (tal i com ha exemplificat la nostra companya Marta Taberner).
27 d’oct. 2011
Redefinint criteris
Tornant a focalitzar en la concreció de les característiques que permeten definir a un mitjà de comunicació digital com a interactiu podríem destacar les següents:
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada