És enriquidor analitzar les caracterísitques principals de les intervencions a Twitter que tenen més èxit, donat que ens informen sobre què ens atreu d'un contingut multimèdia o digital. Això és el que fa Markus Steen al seu text "Cómo escribir tuiteos y no quedarse sin respuesta".
L'autor destaca trets bàsics per a atreure al lector. En primer terme, considera tant important el contingut com la forma de comunicar-lo. Dins d'aquesta idea, destaca que els tuits, i per tant continguts, amb més èxit són els que responen a una estructura simple: subjecte + verb + predicat. Aquests també atreuen més quan utilitzen adequadament signes de puntuació; en especial els dos punts (:), el punt (.) i el signe d'exclamació de tancament (!).
D'altre banda també destaca la importància dels temps de publicació, és a dir, que els tuits més llegits són els publicats just després de treballar a última hora de la tarda, el que ens diu que cal ser hàbil al moment de presentar els continguts que volguem. D'altre banda, ens ve a dir que certes idees és convenient repetir-les segons com hagin estat presentades, també esmenta que acostuma a tenir més sortida la introducció d'un nou tema.
Finalment cal abstreure la idea que és favorable personalitzar els continguts amb els seus autors, i per tant, fent referència al seu marc teòric.
Amb tot això, englobo les idees que han anat dient tots els meus companys i ja podem encarar la nova fase de l'assignatura. Sento fer les intervencions tant juntes, però he tingut problemes amb el blog i tot plegat. Som-hi!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada