23 d’oct. 2011

Contingut veraç

Llegint les anteriors entrades del meus companys, me n'adono d'un dels aspectes més importants del contingut, el contingut ha de ser veraç. Aquesta és una de les principals característiques que hauria de tenir el contingut.

Últimament en molts mitjans de comunicació surten informacions les quals dubtes de la seva veracitat, però no només en aspectes polítics, econòmics, etc. També en tipus de contingut esportiu, això fa pensar si realment tot el que rebem dels mitjans de comunicació et pots refiar o no.

Amb tot això els mitjans de comunicació digital donen un pas més, i especificament internet, fa que nosaltres puguem comparar si el contingut de la informació és veraç. Ara bé aquest mitjà també existeix milions de fonts i tampoc podem saber amb exactitut si la informació és 100% veraç. Però, si més no, en els últims anys aquest és el mitja més adient per poder comparar diferents tipus de contingut i la seva veracitat.

Un altre aspecte, molt important a internet, és el creixement espectacular de les xarxes socials. Aquestes s'han transformat també en distribuïdores d'informació amb tot tipus de contingut, tweets, imatges, video... I tot això d'una manera ràpida, lo que permet viure al moment què està passant en un cert punt del planeta i opinar per nosaltres mateixos.

Adrià Rodriguez Machado

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada