19 d’oct. 2011

Contingut

Com han dit els meus companys anteriorment el contingut és la part essencial del missatge que es transmet entre l'emissor i el receptor. Aquest contingut sempre ha de ser clar i concís. I sobretot real sense manipulació.
Estem vivint moments on la quantitat d'informació que transmeten els mitjans de comunicació es gegant. Si analitzem l'evolució dels mitjans de comunicació veurem com cada cop està creixent més l'utilització dels mitjans digitals com a font d'informació.
Els mitjans de comunicació han evolucionat molt durant els últims anys, de la ràdio, la televisió i els diaris internet hem passat a utilitzar com a prioritari internet. Tant és l'impacte de creixement dels mitjans de comunicació digitals que les principals companyies del pais comencen a posar més publicitat als portals webs d'informació que als propis diaris o televisió, com indica aquest article:http://www.lavanguardia.com/economia/marketing-publicidad/20111019/54233418204/internet-superara-a-los-diarios-como-soporte-publicitario-a-finales-de-2011.html
Per tant el contingut és diferent en un mitja de comunicació com el diari, on pot ser Imatges i text, la ràdio on només serà de tipus auditiu, televisió el contingut pot ser tant auditiu, imatges text o video. I finalment internet que dona també més possibilitats al tipus de contingut, contingut interactiu, imatges, audio....
Aquesta facilitat de retransmetre la informació amb diferent estil de contingut fa que els mitjans digitals creixin cada cop més.

"Adrià Rodriguez Machado"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada