23 de nov. 2011

Retoc Catalunya

Jo tambés estic pràcticament d'acord amb les 7 webs que ha plantejat la Maria Carpintero, sobretot en el fet de triat 1 de cada provinvia, exceptuan les 2 de Catalunya (ja que sempre tenim més coneixements dels mitjans d'aquí) i les 2 de Castella-la Manxa, ja que alguna altre provincia havia de repetir i per qüestió de dimensió territorial també em sembla un gran encert.
En quan a la selecció dels mitjans, com he mencionat anteriorment, hem semblen tots correctes a excepció del cas de Catalunya.
Trobo que el Ara i la Vanguardia són dos mitjans molt similars, diaris amb web, en canvi crec que seria més òptim seleccionar un mitjar de comunicació diferent, és per això que jo escolliria el 3cat24 ja que és un mitjà completament diferent als vistos anteriorement, amb una dinàmica diferent i sobretot amb una gran càrrega visual a base de videos.
Aixi doncs i perquè es veigi més clarivident, la meva selecció seria igual que la de la Maria, però en el cas de Catalunya seleccionaria:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada