25 de nov. 2011

Propostes d'última hora

Crec que la selecció que ha fet en Miguel Gallego és prou bona, però m'agradaria plantejar-hi unes quantes variacions:

En primer lloc, crec que al País Valencià estaria bé posar-hi algun mitjà en català, ja que també hi és llengua cooficial. Doncs, hi deixaria el Levante-EMV com a diari d'abast autonòmic més llegit, i incorporaria L'Informatiu.

Pel que fa a Extremadura, i fent una ullada a totes les proposicions, crec que l'elecció d'Extremadura al dia és prou bona. Però hi introduiria el Periòdico de Extremadura per tenir varietat respecte a mitjans amb i sense versió impresa.

En l'àmbit gallec, la tria de la Voz de Galicia i el Correo Gallego em sembla correcta, per ésser dos dels diaris més representatius d'aquest àmbit de comunicació. M'agradaria també incloure-hi un diari en gallec, però potser ens podria portar algun problema d'entesa del contingut.

I, finalment, pel que fa a la Comunitat de Madrid, no em sembla correcta l'elecció de Telemadrid per ésser, a part d'un mitjà amb notícies, també un aparador del canal de televisió. Per altra banda, el País trobo que és un mitjà d'àmbit estatal, i potser ens caldria escollir-ne un d'autonòmic. Doncs crec, com en Miguel, que hauria d'ésser un diari més localista. Com que ho hem de deixar en un perquè la llista ha d'ésser de 7 mitjans, em quedaria amb la Quincena.

El llistat, en la meva opinió, seria aquest:

País Valencià:

Extremadura:

Galícia:

Comunitat de Madrid:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada