6 de nov. 2011

Síntesi

De moment, pel que he anat llegint, els criteris que creiem que hauríem de tenir en compte a l’hora de veure el grau d’interacció d’un determinat mitjà de comunicació audiovisual serien bàsicament:



- Té l’usuari possibilitat de seleccionar el contingut que vol visualitzar?



- Existeix la possibilitat de posar-se en contacte amb el mitjà de comunicació digital per presentar les teves queixes, opinions, suggeriments o temes per possibles articles?



- flux multidireccional d'arxius i missatges



- Cada quan es veuen les opinions donades per part dels participants?



És a dir, com bé han anat explicant els meus companys durant la setmana, ens interessarà veure en quin grau l’usuari pot intervenir en el contingut del web, quin es el mitjà d’intercanvi d’aquesta informació, en quina freqüència es resposta/revisada/contestada aquesta informació i a més, a part de la capacitat de compartir informació, també es interessant per la interactivitat d’un web el grau de participació directa de l’usuari, és a dir la capacitat de rebre o enviar arxius i la capacitat de seleccionar contingut.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada